5 MANERES D'APROFITAR LA SALA FITNESS D'UN HOTEL
5 MANERES D'APROFITAR LA SALA FITNESS D'UN HOTEL
A l'hora de muntar un gimnàs tradicional o en un hotel, no només es tracta de comptar amb les millors màquines i complements per a la teva sala fitness i de saber aprofitar els recursos, hi ha moltes altres coses que pots fer per marcar la diferència. Avui Salter t'expliquem algunes d'elles:

· Busca un valor afegit: Una cosa que molts hotels que ofereixen el servei de gimnàs o sala fitness en les seves instal·lacions obliden ràpidament. El fet que el servei fitness sigui gratuït en un hotel no vol dir que hagi de ser un valor afegit en si. Per això, hauràs de buscar altres valors afegits com ara: el servei, la qualitat de les instal·lacions i l'equipament, la climatització i algun altre extra com les tovalloles o l'aigua.

· Modalitat gimnàs: Una altra alternativa és oferir a la població de la zona la possibilitat d'inscriure i / o fer-se soci de l'espai fitness, com si de qualsevol altre gimnàs local es tractés.

· Cupons i descomptes: Una altra opció força estesa és la utilització de cupons i descomptes a través de plataformes com LetsBonus o Groupon. D'aquesta manera aconseguirem atreure un tipus de públic plenament esportista que, a més d'utilitzar les instal·lacions fitness, probablement s'allotjarà al nostre hotel.

· L'atenció personalitzada: Una cosa que també es valora moltíssim en un espai fitness és comptar amb entrenadors personals a les quals els hostes puguin explicar les seves rutines, realitzar tot tipus de consultes i fins i tot seguir alguna classe en viu i en directe.

· Aprofitar bé l'espai i els recursos: És important prioritzar màquines i complements, sobretot, quan no disposem de molt espai. Queda't amb la cinta de córrer, la bicicleta i l'el·líptica. I si et sobra espai, aposta per la resta.

I fins aquí el nostre post d'avui! Vols muntar la teva sala fitness? Demana'ns pressupost: www.salter.es
LES 5 MILLORS MAQUINES FITNESS PER AL TEU HOTEL
LES 5 MILLORS MAQUINES FITNESS PER AL TEU HOTEL
Ja sigui per equipar un hotel o per a un balneari, el tipus d'instal·lacions i màquines disponibles al gimnàs pot arribar a convertir-se en una de les raons decisives per les quals un potencial client esculli el teu hotel abans que el de la competència. Per això, avui a Salter hem recopilat un petit llistat amb les màquines de gimnàs imprescindibles per al teu complex hoteler, a més de les seves característiques.

No importa que al principi disposis de poc espai, el més important és distribuir l'estancia en tres zones diferenciades: cardio, musculació i estiraments. A partir d'aquí, ja pots anar equipant la sala poc a poc amb les diferents màquines i complements de cadascuna de les zones. Comencem?

Zona Cardio:
EL·LIPTICA RS-23
La línia RS són una sèrie de màquines cardiovasculars desenvolupades amb el màxim nivell tecnològic que les fa ser senzilles en el seu maneig alhora que professionals en prestacions. Especialment dissenyades i indicades per a balnearis, hotels, centres mèdics, residències i particulars. De funcionament senzill i intuïtiu, permet utilitzar-les d'una forma ràpida, simple i segura convertint-se en una sèrie indispensable per balnearis i hotels.

CINTA DE CÓRRER RS-30
Les cintes de córrer són una de les màquines més sol·licitades de qualsevol sala de fitness. La nostra línia RS, compte, a més de l'el·líptica i altres màquines cardiovasculars, amb una cinta de córrer desenvolupada amb la màxima tecnologia, permetent als usuaris gaudir del seu ús d'una manera ràpida i senzilla. A més, compta amb un complet control amb pantalla de leds, amb moltes opcions d'ajustos i indicadors com el temps, distància, velocitat, pols, calories i molt més, ideal perquè els usuaris gaudeixin d'una sessió de running de forma fàcil i intuïtiva .

BICICLETA KOR
KOR és el nom de la nova línia professional de cardio que presenta Salter per a aquest 2017. Les prestacions i les àmplies possibilitats que ofereix la línia KOR en el seu panell de control la converteixen en una màquina excel·lent que permet a l'usuari gaudir d'un entrenament del que més complet. Amb connexió a Internet, la diversió i l'entreteniment que ofereix aquesta línia de cardio professional la converteixen en una excel·lent opció per a qualsevol complex hoteler, residència, balneari o centre mèdic.

Zona musculació:

MULTIFUNCIÓ ESSENCE M-2021 4X4
La M-2021 4x4 de SALTER és una multifunció perfecta per al sector hoteler ja que ofereix la possibilitat de realitzar gran varietat d'exercicis en un mínim espai. Es tracta d'una màquina de fitness d'última generació, compacta, versàtil i multifuncional que permet el treball simultani de quatre persones al mateix temps i permet realitzar més múltiples exercicis diferents. A més la tapisseria es pot personalitzar al gust del client, creant així una imatge única i exclusiva de l'hotel.

PESOS LLIURES
Pots completar la teva zona de musculació amb una zona de pesos lliures composta de discos, barres i manuelles.

Zona d'estiraments:

És important tenir en compte els estiraments a l'hora d'acabar qualsevol sessió esportiva, per evitar qualsevol lesió o desgast muscular. Per aquest motiu, un parell o tres de matalassos es convertiran en la cirereta del pastís de la teva Sala Fitness, permetent als clients acabar les seves sessions d'entrenament amb uns bons estiraments.

Y-5450 · MATALÀS ACOLCHADA
Aquest matalàs es diferencia de la resta perquè està encoixinat en el seu interior, oferint màxima comoditat durant el desenvolupament de l'exercici, ideal per acabar qualsevol sessió esportiva amb el màxim confort.

Tens algun dubte? Posa't en contacte amb nosaltres al 902 40 06 40 o escriu-nos un mail a comercial@salter.es. Estarem encantats d'ajudar-te!
7 CONSELLS PER MUNTAR UN GIMNAS A CASA
7 CONSELLS PER MUNTAR UN GIMNAS A CASA
No sempre es disposa del temps necessari per anar al gimnàs. No obstant això, disposar de poc temps o no tenir un gimnàs a prop de casa no vol dir que no puguem disposar d'uns hàbits saludables. Una de les alternatives més comunes per no deixar de banda l'esport i el fitness és muntar el nostre propi gimnàs a casa. Com? Segueix llegint!

 1. Espai disponible: Per començar, és recomanable fer una anàlisi de l'espai del que disposem a casa. Més que res, perquè si l'espai és reduït tenir-ho en compte per prioritzar màquines i complements.

 2. Tipus d'exercici que vols fer: La nostra recomanació és que el teu gimnàs estigui "equilibrat". Què volem dir amb això? Que no només tinguis màquines d'un tipus d'exercici, sinó que alternes el cardio i la tonificació juntament amb els estiraments.

 3. La bicicleta estàtica i la cinta de córrer, les dues pedres angulars del teu gimnàs: Si disposes de molt poc espai, la nostra recomanació és que apostis per aquestes dues màquines. A la nostra botiga online pots trobar moltíssimes opcions tant de bicicletes estàtiques com de cintes de córrer: https://www.salter.es/ca/tienda-online/

 4. Fixa't una rutina: En no haver de desplaçar-te fins un espai en concret, és més fàcil perdre la constància i no trobar el temps per seguir la nostra rutina d'exercici. Per això, el nostre consell és que et fixis tant com uns horaris com unes rutines d'entrenament, estudiant bé les hores setmanals que dedicaràs i el tipus d'exercicis i rutina que realitzaràs.

 5. Il·luminació: Encara que sembli una tonteria, la il·luminació és molt important a l'hora de practicar esport i fitness. Com a consell, recomanem que busquis una habitació en la qual, independentment de la seva grandària, entre llum natural al llarg del dia.

 6. L'exercici no ho és tot: Tingues en compte que, al marge d'anar a un gimnàs o muntar el teu propi a casa, fer esport no ho és tot. És important complementar-lo amb altres hàbits saludables, entre ells, menjar equilibrat, beure molta aigua, caminar diàriament i evitar el sedentarisme.

 7. No t'oblidis dels complements! Més enllà de les màquines, comptar amb un petit espai en el qual fer estiraments i peses és tant o igual d'important com les màquines fitness a si. Per exemple: estoretes, manuelles, bancs i suports, steps, cèrcols, pilotes, i molt més!

 I amb això, vam finalitzar el nostre post d'avui. Vols muntar el teu gimnàs a casa? ¡Equípalo amb Salter a la nostra botiga online!
SALTER, EXPERTS EN EQUIPAMENTS FITNESS
SALTER, EXPERTS EN EQUIPAMENTS FITNESS
La nostra cartera de productes abarca una àmplia gamma de maquinària fitness, cardio i de rehabilitació, així com aparells d'ús domèstic, capaços de cobrir les necessitats de tots els usuaris. Cintes de córrer, bicicletes, el·líptiques, ciclisme indoor, màquines de musculació, entrenament funcional, cross fit, complements, pesos lliures, manuelles, guants, etc. Entre els nostres clients es troben centres d'alt rendiment, gimnasos, hotels i spas, estaments públics, empreses, botigues d'esport i particulars.
5 MANERES D'INTEGRARA EL TEAM BUILDING EN RUTINES PER A TREBALLADORS
5 MANERES D'INTEGRARA EL TEAM BUILDING EN RUTINES PER A TREBALLADORS
Moltes vegades, quan pensem en fitness pensem en exercicis i rutines individuals, deixant de banda el gran ventall de possibilitats i beneficis que les activitats de fitness grupals o en parella poden aportar a nivell de cooperació i treball en equip dels integrants, no només en el terreny esportiu, sinó en l'àmbit personal i laboral.

Així doncs, hi ha una infinitat d'activitats i exercicis que podem proposar als nostres treballadors per potenciar habilitats i aptituds que després es veuran reflectides en el seu rendiment professional. ¿Els resultats? Més participació i aportacions en les reunions, més treball en equip, millor relació amb els companys, més comunicació, més motivació i més concentració. Vols saber com aconseguir-ho? Apunta't aquestes 5 idees!

1. Classes dirigides en grup: Per exemple, classes de cycling, body pump, o body combat per potenciar al màxim la competitivitat, la motivació i l'estímul dels treballadors. En realitzar tots aquests exercicis en grup els resultats individuals obtinguts de cada treballador seran molt més grans, ja que la lleugera pressió social farà que el rendiment sigui molt millor.
2. Crossfit col·lectiu: Per exemple, organitzar un circuit amb diferents exercicis i intervals en què només es pugui continuar un cop el company que està realitzant l'exercici següent del circuit hagi finalitzat l'exercici. D'aquesta manera, es potencia la cooperació i el treball en equip, ja que tots els participants senten que han de continuar per no fallar a la resta de l'equip.
3. Ús de bandes elàstiques: Les bandes elàstiques i l'ús d'altres complements com el TRX en parella per maximitzar els resultats de l'exercici són una altra molt bona alternativa per fomentar el treball en equip.
4. Flexions i abdominals conjunts: Com ja hem comentat anteriorment, en realitzar exercici tant en grup com en parella es potencien molt més els resultats. D'altra banda, els exercicis en parelles no només són molt positius a nivell de rendiment físic sinó a nivell de comunicació, cooperació i coneixement del company.
5. Activitats relaxants en grup: Per exemple, el pilates o el ioga són dos tipus d'exercicis que, tant a nivell físic com mental, potenciaran tant la capacitat de concentració i implicació dels treballadors com aptituds socials com l'empatia o la comunicació amb els companys de treball.